amanda

V.39 (38+4)

Publicerad 2015-12-18 10:18:00 i Allmänt,

Bf om 9 dagar!
 
Nu är det inte länge kvar 😊 hittils har jag mått bra, bara väldigt trött och haft ont "mellan benen" dom senaste två dagarna. Inte i själva punanin utan i typ senorna i innerlåren. Inte jätte ont men känns att det trycker på. Tror det är för att bebis åker längre ner. 
Var hos barnmorskan igår och när hon mätte magen så hade den inte växt.. Man blir såklart lite orolig och tänker att det är något, men förhoppningsvis är det bara en liten bebis där inne, eller att han åkt längre ner så man kan inte mäta lika tydligt. För säkerhets skull bokade hon in mig på spec Mvc på måndag för ultraljud och en extra koll. Bättre att kolla en gång för mycket..hoppas verkligen att allt ser bra ut ❤ 
 
Idag är det fredag och jag ska snart hoppa in i duschen och sen packa lite grejer för Helsingborg. Mamma o Roffe har äntligen flyttat så vi tänkte besöka dem i helgen! Så mysigt 💞 
 
Förra veckan var jag hos Mariell med Shelly o Negar. Dom tog lite fina bilder på magen, samt gjorde en gipsning av den! Så roligt att spara som minne när denna graviditeten är över :) 
Dock så ska den få vara kvar där tills vi hittat lägenhet, istället för att släpa runt den.. 
Om vi inte hittat lägenhet innan sista februari så flyttar vi in hos svärmor. Nu när min mamma bor närmre också, så kommer vi nog vara där också en hel del. 
Åhhh va skönt det hade varit med ett förstahandskontrakt, så man kan slappna av och stanna där ett tag men i dessa tider verkar det typ omöjligt... Aja time will tell.  
 
✌😘 
 
Min älskling vad jag och din pappa (och resterande familj såklart) längtar tills du är här!! Du är så välkommen nu 💖💎💝

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela