amanda

V.40 (39+6)

Publicerad 2015-12-27 17:06:43 i Allmänt,

Inatt kom det lite snö! Första gången under mina 23 år det inte varit snö på julafton. Har inte alls haft nån stämning, men det gör ingenting. Nästa år hoppas jag iaf på litegrann då bebis också kommer vara med :)
På julafton kom mamma och Roffe till Gbg över dagen. Vi fikade en massa gott här först och mötte sen upp Robin och Emily i stan för middag på Jensen's. Det var trevligt. 
Inatt kom det som sagt lite men det är plus grader ute så det är mest bara slask... Athena var glad iaf :) haha.
Får se vad som händer på nyår. Vi har inte bestämt något speciellt eftersom vi inte vet om bebis är här eller inte men som det ser ut nu ska vi käka hos Elbasans föräldrar som vanligt, kanske spela bingolotto eller nått hehe och sen gå över till Malin o Adde. Om jag mår bra så ska jag låta E dricka lite, annars måste han hålla sig nykter ifall vi måste in på BB ;) 
Det är svårt att veta när det är dags. 
 
Idag var jag alltså beräknad att föda men bebis vill inte riktigt komma än! Får se när han är nöjd hehe. 
Nu är det riktigt nära iaf men jag försöker att bara ta dagen som den kommer och inte tänka så mycket på förlossningen. Det går som det går. 
 
Nu ska jag börja med middag!  Shelly kommer hit om en stund :) 
 
Peace and love 💋 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela