amanda

Tidsfördriv

Publicerad 2015-11-01 21:03:47 i Allmänt,

Chips eller popcorn  – chips 

Kjol eller klänning – långkjol 

Foundation eller Idpuder – Idpuder

Utekväll eller hemmakväll – föredrar hemmakväll men gillar utekvällar också, nångång så 

Mascara eller läppglans – Mascara

Laga mat eller bli serverad mat– Det är kul att laga mat men gött o bli serverad ibland också hehe

Sommar eller vinter – sommar alla gånger. Vintern är mysig men max två veckor haha 

Drömresemål – caribien 

Plattat eller lockigt – har ju lockigt naturligt och gillar det ibland om man har en bra hår dag ;p annars älskar jag mitt hår när det är rakt 

Pizza eller hamburgare – En bra kebab pizza eller frasiga pommes, yumm 

Mössa eller hatt– hmmmm donno 

Klackar eller sneakers – sneakers 

Favvo program på tv – reality shows haha. Annars e animal planet intressant 

Midsommar eller julafton – Julafton är mysigt och man får en nostalgi känsla från när man var liten

Favoritsnacks – choklad 

Äta ute eller hemma – beror på humör.. Bekvämast hemma men gött o slippa disk hahah

Film eller serie – Älskar att fastna i en grym serie 

Dansa till House eller Rnb – det blir mest housemusik men jag gillar mest att dansa till rnb

Drinkar eller shots – shots om du vill bli snabbt full hehe. Har ingen favorit drink då alkohol inte vart min grej. Gillar en iskall corona med lime! 

Väska eller skor – shoooes

Smokey eye eller eyeliner – Smokey eye tycker jag att jag passar mer i 

Mest nöjd på min kropp – Det får nog bli ögonen och rumpan hehe (inte just nu dock då den e otränad o rätt platt ;p) 

Minst nöjd med min kropp – låt oss inte fokusera på det nu ;) 

Vänner eller familj – familj 

Lugn familje semester eller party semester – Familje semester 

Godis eller bullar – nybakta bullar med kall mjölk, alltså hur gott?!

Snapchat eller Instagram – Instagram 

Vad jag vill ha just nu – december :) 

Frukost eller middag – middag 

Vad spenderar jag mest på – mat haha 

Favvo låt just nu – Roya - lie ( shaggy remix) 

Vad gör jag ikväll – ligga hemma och glo på tv. Typ mitt liv nu för tiden..

Skidsemester eller tropisk semester – Tropisk semester 

Kaffe eller Te – får nog bli kaffe

Vad dricker jag helst utomlands– ISKALL bärs eller läsk

Högst upp på önskelistan – En fisk bebis ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela