amanda

2015

Publicerad 2016-01-01 03:18:39 i Allmänt,

Beskriv året med tre ord.
Lycka, saknad och prioriteringar! 

Bästa köp?
Det vet jag inte..kanske barnvagnen? Hehe 

Vilka har du umgåtts med mest?
Elbasan 

Vilka resor har du gjort under året?
Inom Sverige så är det Luleå och Helsingborg. Annars Serbien i somras. Danmark också förresten 

Något du ångrar?
Ingenting som är speciellt..kanske att man skulle försökt spara mer

Höll du några nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften vad jag minns 

Saknade du någon?
Ingen speciell så förutom mamma. Dock kändes det tomt då man hela livet varit omringad av massa människor men när man väl tänker efter så är det inga man skulle vilja umgås med heller i dagsläget 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp och ner, men har varit väldigt glad endå  

Har du några nyårslöften inför kommande år? 
Jag ska se till att försöka bli den bästa morsan till min son! (känns galet att skriva..MIN SON ❤) Och visa mer kärlek för mina nära :) jag har lite svårt att visa känslor ibland.  

Vad är planerna inför 2016? 
Jag blir förhoppningsvis mamma vilken dag som helst så ska verkligen njuta av det. Tiden går så himla fort så ska verkligen ta vara på dagarna. Som det ser ut nu kommer jag vara mammaledig i ungefär ett år, vill också börja plugga sen mot hösten. Hoppas hoppas hoppas också verkligen att vi hittar en schysst lägenhet 

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Håll huvudet högt, ta inte åt dig av vad andra säger och gör din grej! You can do it:) 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela