amanda

Latensfas

Publicerad 2016-01-05 11:30:10 i Allmänt,

Mina värkar började smått igår natt. Ca halv 2 på natten. Kunde endå halv sova, inte alls nån riktig sömn så var rätt slut igår på dagen. Jag tog en promenad med Athena ihopp om att komma igång lite snabbare. Höll ut till ca 9 på kvällen då vi åkte in. Jag var öppen bara ca 2 cm så vi fick välja mellan att stanna kvar eller åka hem då värkarna var oregelbundna. 
Så vi åkte hem, tyckte så synd om Elbasan som fick sitta på en stol så tänkte de va lika bra att åka hem och försöka vila lite. Nu var klockan ca 11, men vid 1 åkte vi in igen. Samma sak igen, bara öppen nån cm så vi åkte hem igen. 
Försökte ta ett bad men känner att jag vill röra på mig när värkarna kommer igång, så vetekudden var min räddning inatt. Har inte sovit nånting, går runt med den och ska göra det tills värkarna kommer tätt. Var tredje minut säger dom. Min bästa älskling är sånt bra stöd!! 
Riktig klippa ❤
Nu har han handlat mat på Liba, ska försöka äta lite och hoppas på att värkarna blir mer regelbundna så åker vi in igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela