amanda

Känns som en dröm

Publicerad 2016-07-10 20:10:00 i Allmänt,

Det känns som att tiden när Lyon föddes, när vi bodde i skolspåret osv, känns som en dröm. 
Har han verkligen varit så liten?! Han blev 6 månader för några dagar sen och jag tänker hela tiden "när blev du så stooor??" jag är med han hela tiden, han utvecklas framför mina ögon men endå får jag verklighets chockar ibland. Min stora lilla bebis. Snart sitter han helt själv och sen kanske han kryper!! Om 6 månader till, är han 1 år!!!! 😨😅😜
 
Alltså hur svårt ska det vara att få en egen lägenhet. Inte såå mycket begärt egentligen?! 
Snart måste jag börja jobba och jag känner sån ångest. Har inte kunnat njuta som jag hade velat. När man bor hos någon annan är det svårt.. 
Åh jag vill bara ha ett eget place nuuu och kunna må riktigt bra igen! Min högsta önskan just nu.
Lyon är min diamant och bara jag tittar på honom blir jag varm i hjärtat. Han är den som får mig att fortsätta kämpa ❤ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela