amanda

MITT HJÄRTA

Publicerad 2016-05-11 22:15:21 i Allmänt,

Jag hade aldrig någonsin kunnat föreställa mig att en sån här kärlek existerade. Visst man hade hört det innan man fick barn men aldrig riktigt förstått. 
Det händer ofta att jag bara tittar på min son och ögonen fylls av tårar, glädjetårar. Jag älskar honom så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Han gör mig till en bättre människa och jag vill vara den bästa mamman till honom, föralltid. 
Han är så klok, glad, rolig, busig och mycket mycket mer. Han är de finaste jag någonsin sett. Helt perfekt i mina ögon. 
Mamma älskar dig mest i världen. Jag kommer göra allt för dig. Allt jag kan. Du o jag ❤ 
Lyon, du är mitt hjärta, min största kärlek, min själ, mitt A l l t.
 
"I gave you birth but you gave me life" 💖
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela